Dostępność - Koordynator do spraw dostępności
Koordynator dostępności odpowiada za wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Starostwo Powiatowe w Ostródzie oraz monitorowanie zapewnienia przez ten urząd dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Ponadto koordynator sporządza plan działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Zadania Koordynatora dostępności:
- Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Starostwo Powiatowe,
- Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. z 2019 r. poz. 1696 z późn. zm.),
- Monitorowanie działalności Starostwa Powiatowego w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- Przedstawianie Staroście Ostródzkiemu bieżących informacji o podejmowanych działaniach z zakresu realizowanych zadań,
- Sporządzanie raportu zbiorczego o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Kontakt
Koordynator do spraw dostępności w Starostwie Powiatowym:
- Tomasz Podsiadło - Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ostródzie
Telefon kontaktowy: (89) 642 98 87
E-mail: dyrektor@pcpr.ostroda.pl
Podstawa prawna: Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnienu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U. 2019 poz. 1696 z późn. zm.)
Metryka
Osoba, która wytworzyła informację: | Piotr Grobis |
Osoba, która odpowiada za treść: | Piotr Grobis |
Czas publikacji informacji: | 2020-10-01 07:40:35 |
Wprowadzający informację: | Mateusz Kastrau |
Liczba wyświetleń informacji: | 337 |
Rejestr zmian
Lp. | Czas | Osoba zmieniająca | Wersja | Podgląd |
---|---|---|---|---|
1 | 2020-10-01 07:40:35 | Mateusz Kastrau | Aktualna | Wybrana |