Wersja obowiązująca z dnia

Dyrektor (Etatów: 1 )

Informacje dodatkowe:

OGŁOSZENIE O NABORZE NR 2/2023

Na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U.  z 2022 r., poz. 530) Starosta Ostródzki ogłasza nabór na wolne stanowisko kierownicze urzędnicze:      
                                  
Dyrektora Wydziału  Geodezji i Kartografii

Wymiar etatu: 1 pełny etat

  1. Wymagania niezbędne: 
    1. Obywatelstwo polskie. 
    2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 
    3. Osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 
    4. Cieszy się nieposzlakowaną opinią. 
    5. Wykształcenie wyższe geodezyjne i kartograficzne.
    6. Posiadanie uprawnień zawodowych w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie:
      • geodezyjnych  pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych,
      • rozgraniczeń i  podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych.
    7. Co najmniej 5-letni staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego na stanowisku kierowniczym urzędniczym.
    8. Biegła znajomość obsługi komputera (MS-Office), Systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją oraz programu OŚRODEK v. 10.
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. Znajomość:
      • przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego,
      • ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne,
      • ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej,
      • ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami,
      • ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece,
      • ustawy z dnia  26 marca 1982 r. o scalaniu i wymianie gruntów,
      • ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne,
      • ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach,
      • ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali,
      • ustawy z dnia z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
      • rozporządzenia  Rady Ministrów z dnia  12 września 2012 r. w sprawie gleboznawczej klasyfikacji gruntów,
      • rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii  z dnia 27 lipca 2021 r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków,
      • rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 18 sierpnia 2020 r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego,
      • rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 6 lipca 2021 r. w sprawie osnów geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych,
      • innych aktów prawnych z zakresu geodezji i kartografii,
      • ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,
      • ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
    2. Co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie  prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.
    3. Umiejętność zarządzania pracownikami oraz radzenie sobie w sytuacjach stresowych. 
    4. Posiadanie uprawnień zawodowych w  dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie:
      - geodezyjnego urządzania terenów rolnych i leśnych (5).
    5. Komunikatywność, samodzielność i dyspozycyjność. 
      Wymagania niezbędne i dodatkowe zawarte w ogłoszeniu będą brane pod uwagę przy rozpatrywaniu ofert w równym stopniu.
  3. Zakres wykonywanych zadań: 
    1. Kierowanie działalnością Wydziału zgodnie z obowiązującymi przepisami.
    2. Prowadzenie spraw z zakresu gleboznawczej klasyfikacji gruntów w tym wydawanie decyzji zatwierdzających zmiany.
    3. Prowadzenie spraw z zakresu scalania i wymiany gruntów.
    4. Dokonywanie kontroli dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej przyjmowanej do zasobu, z zakresu 1,2 i 5 oraz gleboznawczej klasyfikacji gruntów pod względem kompletności, jakości, zgodności z warunkami technicznymi  i obowiązującymi przepisami prawa.
    5. Przyjmowanie dokumentacji z opracowań geodezyjnych i kartograficznych do Powiatowego Zasobu oraz wydawanie dokumentacji i materiałów z zasobu.
    6. Udzielanie informacji o posiadanym zasobie geodezyjnym i kartograficznym oraz sposobie jego wykorzystania w systemie klasycznym i numerycznym.
    7. Opracowywanie dodatkowych warunków technicznych dla zgłaszanych do Wydziału prac geodezyjnych i kartograficznych.
    8. Przygotowywanie postępowań i prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych na prace realizowane przez Wydział.
    9. Uczestniczenie w odbiorach prac geodezyjnych i kartograficznych zamawianych przez Wydział.
    10. Dokonywanie oceny stanu zasobu i wnioskowanie wyłączenia dokumentów geodezyjno-kartograficznych nieprzydatnych do dalszego wykorzystania. 
    11. Przewodniczenie naradzie koordynacyjnej w zakresie sytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu. 
    12. Identyfikacja, analiza i monitorowanie ryzyka dotyczącego realizacji celów i zadań w Wydziale.
  4. Informacja o warunkach pracy: 
    Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Ostródzie, ul. Jana III Sobieskiego 5, 14 – 100 Ostróda.
    Praca biurowa, indywidualna, wymaga umiejętnego nadzoru nad pracownikami i współdziałania z innymi podmiotami, związana z obsługą interesantów, wykonywana w pomieszczeniach biurowych, w poniedziałki od 8:00 – 16:00, wtorek – piątek w godzinach 7:00-15:00, sporadycznie poza normalnymi godzinami pracy w tygodniu. 
    Pracownik wykonuje zadania określone przez przełożonego. 
  5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie  przekracza 6% ogółu zatrudnionych. 
  6. Wymagane dokumenty: 
    1. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 
    2. Życiorys ( cv ). 
    3. List motywacyjny. 
    4. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kompetencje zawodowe. 
    5. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia). 
    6. Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata
      o posiadaniu zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności. 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: życiorys (cv) i list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą: 
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781), ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 530)  oraz ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r.  – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 z późn. zm.).
Oferty należy składać w formie pisemnej do sekretariatu Starostwa Powiatowego w Ostródzie ul. Jana III Sobieskiego 5 pok. Nr 218 lub przesłać listem, w terminie do 03 kwietnia 2023 r. do godziny 14:00. 

Rozpatrzeniu nie będą podlegały oferty złożone po terminie, niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów i podpisów pod listem motywacyjnym i pod oświadczeniami. 
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do naboru oraz kandydatów nie spełniających wymagań określonych w ogłoszeniu mogą być odebrane w ciągu miesiąca od daty upowszechnienia informacji o wyniku naboru. 
W przypadku nieodebrania – zostaną zniszczone. 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.powiat.ostroda.pl oraz na tablicy informacyjnej w Starostwie Powiatowym w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 5. 

 

Ostróda, dnia 20 marca 2023 r.
 

Załączniki

Treść ogłoszenia

Wynik ogłoszenia