Wersja nieobowiązująca z dnia

Podinspektor (Etatów: 1 )

Informacje dodatkowe:

OGŁOSZENIE O NABORZE NR 1/2021


Na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.  z 2019 r., poz. 1282) Starosta Ostródzki ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:      

Podinspektora w  Wydziale Inwestycji i Rozwoju Lokalnego

Wymiar etatu: 1 pełny etat
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Ostródzie, ul. Jana III Sobieskiego 5, 14 – 100 Ostróda.

  1. Wymagania niezbędne: 
    1. Obywatelstwo polskie. 
    2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 
    3. Osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 
    4. Cieszy się nieposzlakowaną opinią. 
    5. Wykształcenie wyższe administracyjne.
    6. Biegła znajomość obsługi komputera (MS – Office).
  2. Wymagania dodatkowe: 
    1. Znajomość:
      1. przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego,
      2. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
      3. ustawy z dnia 11 września 2019 r.  Prawo zamówień publicznych,
      4. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
      5. ustawy z dnia z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych,
      6. ustawy z dnia z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
    2. Komunikatywność, samodzielność i dyspozycyjność. 
    3. Umiejętność pracy w zespole oraz radzenie sobie w sytuacjach stresowych. 
    4. Co najmniej 3 letni staż pracy, w tym dwuletni staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.
  3. Zakres wykonywanych zadań: 
    1. Opracowywanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie robót budowlanych lub dokumentacji projektowej oraz udział w pracach komisji przetargowych.
    2. Kompletowanie dokumentacji niezbędnej do przygotowania procesów inwestycyjnych.
    3. Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do dokonania odbiorów poszczególnych etapów realizowanych inwestycji, w tym m.in.: sporządzanie protokołów odbioru robót oraz sprawdzanie zgodności faktur z harmonogramem rzeczowo-finansowym i zapisami w protokole odbiorowym.
    4. Rozliczanie inwestycji i remontów prowadzonych przez powiat.
    5. Prowadzenie rejestrów:
      1. zawartych umów,
      2. przeglądów gwarancyjnych,
      3. przeglądów okresowych. 
    6. Monitorowanie przeglądów  rocznych oraz pięcioletnich obiektów w zakresie prawidłowej eksploatacji budynków.
    7. Zakładanie i prowadzenie ksiąg obiektów budowlanych budynków  administrowanych przez powiat.
    8. Przygotowywanie wniosków do Zarządu Powiatu o wyrażenie zgody na realizację zadań inwestycyjnych.
    9. Opracowywanie materiałów niezbędnych do przygotowania projektu budżetu Powiatu oraz sprawozdania z jego wykonania.
    10. Archiwizacja dokumentacji wytworzonej w wydziale.
  4. Informacja o warunkach pracy: 
    Praca biurowa, indywidualna, wymaga umiejętnego współdziałania z innymi, wykonywana w pomieszczeniach biurowych, związana z obsługą interesantów, w poniedziałki od 800 – 1600, wtorek – piątek w godzinach  
    700-1500, sporadycznie poza normalnymi godzinami pracy w tygodniu. 
    Pracownik wykonuje zadania określone przez przełożonego. 
  5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie  przekracza 6% ogółu zatrudnionych. 
  6. Wymagane dokumenty: 
    1. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 
    2. Życiorys ( cv ). 
    3. List motywacyjny. 
    4. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kompetencje zawodowe. 
    5. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia).
    6. Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata: 
      o posiadaniu zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności. 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: życiorys (cv) i list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą: 
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych
(Dz. U. z 2019 r. poz. 1781), ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1282)  oraz ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r.   – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.).
Oferty należy składać w formie pisemnej do sekretariatu Starostwa Powiatowego w Ostródzie ul. Jana III Sobieskiego 5 pok. Nr 218 lub przesłać listem, w terminie do 22 marca 2021 r. do godziny 1400. 

Rozpatrzeniu nie będą podlegały oferty złożone po terminie, niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów i podpisów pod listem motywacyjnym 
i pod oświadczeniami. 
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do naboru oraz kandydatów nie spełniających wymagań określonych w ogłoszeniu mogą być odebrane w ciągu miesiąca od daty upowszechnienia informacji o wyniku naboru. 
W przypadku nieodebrania – zostaną zniszczone. 
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.powiat.ostroda.pl oraz na tablicy informacyjnej w Starostwie Powiatowym w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 5. 


Ostróda, dnia 11 marca 2021 r.
 

Załączniki

Treść ogłoszenia

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.