Podinspektor (Etatów: 1 )
Informacje dodatkowe:
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 1/2021
Na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282) Starosta Ostródzki ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Podinspektora w Wydziale Inwestycji i Rozwoju Lokalnego
Wymiar etatu: 1 pełny etat
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Ostródzie, ul. Jana III Sobieskiego 5, 14 – 100 Ostróda.
- Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
- Osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Cieszy się nieposzlakowaną opinią.
- Wykształcenie wyższe administracyjne.
- Biegła znajomość obsługi komputera (MS – Office).
- Wymagania dodatkowe:
- Znajomość:
- przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
- ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy z dnia z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych,
- ustawy z dnia z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
- Komunikatywność, samodzielność i dyspozycyjność.
- Umiejętność pracy w zespole oraz radzenie sobie w sytuacjach stresowych.
- Co najmniej 3 letni staż pracy, w tym dwuletni staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.
- Znajomość:
- Zakres wykonywanych zadań:
- Opracowywanie i prowadzenie dokumentacji dotyczącej postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie robót budowlanych lub dokumentacji projektowej oraz udział w pracach komisji przetargowych.
- Kompletowanie dokumentacji niezbędnej do przygotowania procesów inwestycyjnych.
- Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do dokonania odbiorów poszczególnych etapów realizowanych inwestycji, w tym m.in.: sporządzanie protokołów odbioru robót oraz sprawdzanie zgodności faktur z harmonogramem rzeczowo-finansowym i zapisami w protokole odbiorowym.
- Rozliczanie inwestycji i remontów prowadzonych przez powiat.
- Prowadzenie rejestrów:
- zawartych umów,
- przeglądów gwarancyjnych,
- przeglądów okresowych.
- Monitorowanie przeglądów rocznych oraz pięcioletnich obiektów w zakresie prawidłowej eksploatacji budynków.
- Zakładanie i prowadzenie ksiąg obiektów budowlanych budynków administrowanych przez powiat.
- Przygotowywanie wniosków do Zarządu Powiatu o wyrażenie zgody na realizację zadań inwestycyjnych.
- Opracowywanie materiałów niezbędnych do przygotowania projektu budżetu Powiatu oraz sprawozdania z jego wykonania.
- Archiwizacja dokumentacji wytworzonej w wydziale.
- Informacja o warunkach pracy:
Praca biurowa, indywidualna, wymaga umiejętnego współdziałania z innymi, wykonywana w pomieszczeniach biurowych, związana z obsługą interesantów, w poniedziałki od 800 – 1600, wtorek – piątek w godzinach
700-1500, sporadycznie poza normalnymi godzinami pracy w tygodniu.
Pracownik wykonuje zadania określone przez przełożonego. - Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie przekracza 6% ogółu zatrudnionych.
- Wymagane dokumenty:
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Życiorys ( cv ).
- List motywacyjny.
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kompetencje zawodowe.
- Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia).
- Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata:
o posiadaniu zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: życiorys (cv) i list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych
(Dz. U. z 2019 r. poz. 1781), ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1282) oraz ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.).
Oferty należy składać w formie pisemnej do sekretariatu Starostwa Powiatowego w Ostródzie ul. Jana III Sobieskiego 5 pok. Nr 218 lub przesłać listem, w terminie do 22 marca 2021 r. do godziny 1400.
Rozpatrzeniu nie będą podlegały oferty złożone po terminie, niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów i podpisów pod listem motywacyjnym
i pod oświadczeniami.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do naboru oraz kandydatów nie spełniających wymagań określonych w ogłoszeniu mogą być odebrane w ciągu miesiąca od daty upowszechnienia informacji o wyniku naboru.
W przypadku nieodebrania – zostaną zniszczone.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.powiat.ostroda.pl oraz na tablicy informacyjnej w Starostwie Powiatowym w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 5.
Ostróda, dnia 11 marca 2021 r.