Zgłoszenie instalacji, z których emisja nie wymaga pozwolenia
Zgłoszenie instalacji, z których emisja nie wymaga pozwolenia
Wymagane dokumenty:
- zgłoszenie sporządzone zgodnie z art. 152 ust. 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. 2013.1232 ze zmianami).
Miejsce złożenia dokumentów:
Kancelaria Ogólna Starostwa Powiatowego w Ostródzie, pokój nr 133.
Opłaty:
120 zł.
Termin załatwienia sprawy:
30 dni od daty doręczenia zgłoszenia.
Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska, pokój nr 424. tel. (0-89) 642-98-76.
Tryb odwoławczy:
Od decyzji, w której organ zgłasza sprzeciw przysługuje stronom prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Elblągu, za pośrednictwem Starosty Ostródzkiego, w terminie 14 dni od daty otrzymania.
Podstawa prawna:
- ustawa z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. 2013.1232 ze zmianami).
- Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 20 listopada 2001r. w sprawie rodzajów instalacji, których eksploatacja wymaga zgłoszenia (Dz.U. 2010.130.880).