Wydawanie zaświadczeń na potwierdzenie faktów albo stanu prawnego wynikających z prowadzonej ewidencji gruntów i budynków
Wydawanie zaświadczeń na potwierdzenie faktów albo stanu prawnego wynikających z prowadzonej ewidencji gruntów i budynków.
Wymagane dokumenty:
wniosek
Miejsce złożenia dokumentów:
Kancelaria ogólna Starostwa Powiatowego w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 5, pok. nr 133
Opłaty:
opłata w wysokości 17 zł płatna w kasie Urzędu Miasta Ostróda, ul. Mickiewicza 24 lub na konto Urzędu Miasta w Ostródzie: 53 2030 0045 1110 0000 0244 6170.
Termin załatwienia sprawy:
Niezwłocznie przy przestrzeganiu terminów ustawowych
Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Ewidencji Gruntów - Naczelnik Wydziału - pokój nr 322 tel. 89 642-98-33
Ulgi:
zgodnie z Rozporządzeniem Ministerstwa Finansów z dn. 28 września 2007 r. w sprawie zapłaty opłaty skarbowej (Dz.U. nr 187, poz. 1330.)
Podstawa prawna:
• ustawa Prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17 maja 1989 r. (Dz. U. z 2015 r., poz. 520 z późn. zm)
• rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2015 r., poz. 542)
• ustawa o opłacie o opłacie skarbowej z dnia 16 listopada 2006 r. (Dz.U. z 2015 r., poz. 783 z póżn. zm.)