Podinspektor (Etatów: 1 )
Informacje dodatkowe:
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 3/2024
Na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1135) Starosta Ostródzki ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Podinspektora w Wydziale Administracji Nadzoru i Kadr
Wymiar etatu: 1 pełny etat
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Ostródzie, ul. Jana III Sobieskiego 5, 14 – 100 Ostróda.
- Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
- Osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Cieszy się nieposzlakowaną opinią.
- Wykształcenie wyższe ekonomiczne lub administracyjne.
- Co najmniej 2 letni staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.
- Biegła znajomość obsługi komputera (MS – Office), programów:
RESPONS: moduł środki trwałe oraz znajomość Systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją.
- Wymagania dodatkowe:
- Znajomość:
- przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
- ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości.
- ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
- ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,
- ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
- Komunikatywność, samodzielność i dyspozycyjność.
- Umiejętność pracy w zespole oraz radzenie sobie w sytuacjach stresowych.
- Znajomość:
- Zakres wykonywanych zadań:
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych w systemie informatycznym przy współpracy z Wydziałem Finansowym.
- Zaopatrywanie Starostwa w niezbędny sprzęt i wyposażenie, w tym w materiały biurowe, kancelaryjne i prasę.
- Współdziałanie z firmami wykonującymi zadania w zakresie utrzymania czystości obiektów oraz w zakresie dozoru obiektów.
- Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania
- Rozliczanie eksploatacji własnych środków transportu.
- Prowadzenie ewidencji faktur wg klasyfikacji budżetowej.
- Prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem majątku powiatu.
- Przestrzeganie zasad prowadzenia postępowania w zakresie zamówień publicznych oraz przygotowywanie i realizacja umów związanych z eksploatacją i administrowaniem siedzibą Starostwa przy współpracy z Biurem Zamówień Publicznych.
- Nadzór nad utrzymaniem terenów zielonych wokół budynków.
- Organizacja i obsługa narad, konferencji oraz spotkań organizowanych w budynku Starostwa Powiatowego.
- Informacja o warunkach pracy:
Praca biurowa, indywidualna, wymaga umiejętnego współdziałania z innymi, wykonywana w pomieszczeniach biurowych, związana z obsługą interesantów, w poniedziałki od 8:00 – 16:00, wtorek – piątek w godzinach 7:00-15:00, sporadycznie poza normalnymi godzinami pracy w tygodniu.
Pracownik wykonuje zadania określone przez przełożonego. - Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie przekracza 6% ogółu zatrudnionych.
- Wymagane dokumenty:
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Życiorys ( cv ).
- List motywacyjny.
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kompetencje zawodowe.
- Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia).
- Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata:
o posiadaniu zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: życiorys (cv) i list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j.Dz. U. z 2019 r. poz. 1781), ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1135) oraz ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1465 z późn. zm.).
Oferty należy składać w formie pisemnej do sekretariatu Starostwa Powiatowego w Ostródzie ul. Jana III Sobieskiego 5 pok. Nr 218 lub przesłać listem, w terminie do 08 października 2024 r. do godziny 14:00.
Rozpatrzeniu nie będą podlegały oferty złożone po terminie, niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów i podpisów pod listem motywacyjnym i pod oświadczeniami.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do naboru oraz kandydatów nie spełniających wymagań określonych w ogłoszeniu mogą być odebrane w ciągu miesiąca od daty upowszechnienia informacji o wyniku naboru.
W przypadku nieodebrania – zostaną zniszczone.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.powiat.ostroda.pl oraz na tablicy informacyjnej w Starostwie Powiatowym w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 5.
Ostróda, dnia 25 września 2024 r.