Inspektor (Etatów: 1 )
Informacje dodatkowe:
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 2/2024
Na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 530 z późn. zm.) Starosta Ostródzki ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Inspektora w Wydziale Komunikacji i Transportu
Wymiar etatu: 1 pełny etat
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Ostródzie, ul. Jana III Sobieskiego 5, 14 – 100 Ostróda.
- Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
- Osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Cieszy się nieposzlakowaną opinią.
- Wykształcenie wyższe prawnicze.
- Co najmniej 5 letni staż pracy.
- Biegła znajomość obsługi komputera (MS – Office).
- Wymagania dodatkowe:
- Znajomość:
- przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym,
- ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym,
- ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe,
- Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym,
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
- ustawy z dnia 20 czerwca 1992 r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego.
- Ukończone studia podyplomowe z zakresu transportu.
- Komunikatywność, samodzielność i dyspozycyjność.
- Umiejętność pracy w zespole oraz radzenie sobie w sytuacjach stresowych.
- Znajomość:
- Zakres wykonywanych zadań:
- Sporządzanie projektów uchwał Rady Powiatu w sprawie publicznego transportu zbiorowego.
- Organizowanie, zarządzanie i kontrola PTZ na terenie powiatu ostródzkiego.
- Sporządzanie rozkładów jazdy autobusów PTZ.
- Sporządzanie cenników za przejazdy PTZ.
- Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań w zakresie zawarcia umów z operatorem o świadczenie usług przewozowych w PTZ.
- Przygotowywanie dokumentacji do podpisania umów z Wojewodą Warmińsko-Mazurskim w zakresie pozyskania środków z Funduszu Rozwoju Przewozów Autobusowych.
- Przygotowywanie dokumentacji do podpisania umów z Marszałkiem Województwa Warmińsko-Mazurskiego w zakresie pozyskania dopłat z tytułu stosowania ulg ustawowych.
- Planowanie rozwoju PTZ na terenie powiatu.
- Badanie i analiza potoków podróżnych.
- Wykonywanie rocznej analizy rynkowej w przewozach osób w PTZ.
- Kontrola operatora PTZ i jego kierowców.
- Informacja o warunkach pracy:
Praca biurowa, indywidualna, wymaga umiejętnego współdziałania z innymi, wykonywana w pomieszczeniach biurowych jak również wykonywana w terenie, związana z obsługą interesantów, w poniedziałki od 8:00 – 16:00, wtorek – piątek w godzinach 7:00-15:00, sporadycznie poza normalnymi godzinami pracy w tygodniu. Pracownik wykonuje zadania określone przez przełożonego. - Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie przekracza 6% ogółu zatrudnionych.
- Wymagane dokumenty:
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Życiorys ( cv ).
- List motywacyjny.
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kompetencje zawodowe.
- Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia).
- Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata:
o posiadaniu zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: życiorys (cv) i list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j.Dz. U. z 2019 r. poz. 1781), ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz. 530) oraz ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 1465 z późn. zm.).
Oferty należy składać w formie pisemnej do sekretariatu Starostwa Powiatowego w Ostródzie ul. Jana III Sobieskiego 5 pok. Nr 218 lub przesłać listem, w terminie do 16 lipca 2024 r. do godziny 14:00.
Rozpatrzeniu nie będą podlegały oferty złożone po terminie, niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów i podpisów pod listem motywacyjnym i pod oświadczeniami.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do naboru oraz kandydatów nie spełniających wymagań określonych w ogłoszeniu mogą być odebrane w ciągu miesiąca od daty upowszechnienia informacji o wyniku naboru.
W przypadku nieodebrania – zostaną zniszczone.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.powiat.ostroda.pl oraz na tablicy informacyjnej w Starostwie Powiatowym w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 5.
Ostróda, dnia 04 lipca 2024 r.