Wersja obowiązująca z dnia

Wydawanie decyzji ewidencyjnych

Wydawanie decyzji w sprawach uregulowania zapisów i aktualizacji operatu ewidencji gruntów i budynków. 

Wymagane dokumenty:
wniosek strony lub z urzędu

Miejsce złożenia dokumentów:
Dokumenty można składać codziennie w kancelarii ogólnej Starostwa Powiatowego w Ostródzie ul. Jana III Sobieskiego 5 pokój 133 - w poniedziałek w godzinach od 8:00 do 16:00, natomiast od wtorku do piątku od 7:00 do 15:00.
Interesanci z terenu gmin Morąg, Miłakowo i Małdyty oraz miasta Miłakowo i miasta Morąg składają wnioski  w Oddziale w Morągu przy ul. 11 Listopada 9 pok. nr 9 i nr 8.

Opłaty:
na wniosek strony opłata w wysokości 10 zł płatna w kasie Urzędu Miasta Ostróda, ul. Mickiewicza 24 lub na konto Urzędu Miasta w Ostródzie: 53 2030 0045 1110 0000 0244 6170 lub w kasie Starostwa Powiatowego w Ostródzie.

Termin załatwienia sprawy:
Zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego.

Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Ewidencji Gruntów - Dyrektor Wydziału - pokój nr 322 tel. 89 642-98-33.

Podstawa prawna:
ustawa Prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17 maja 1989 r. (Dz. U. z 2023 r., poz. 1752 ze zmianami) rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz. U. z 2021r. poz. 1390 ze zmianami) ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (Dz. U. z 2023 r., poz. 775) ustawa o opłacie o opłacie skarbowej z dnia 16 listopada 2006 r. (tj. Dz.U. z 2023 r., poz. 2111 )