Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji administracyjnej ograniczającej sposób korzystania z nieruchomości
Ostróda, dnia 10 września 2020 r.
GN.6853.2.11.2020.LN
ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji administracyjnej ograniczającej sposób korzystania z nieruchomości.
Na podstawie art. 49, w związku z art. 61 § 1 i § 4, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku – Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. z 2020 r. poz. 256 ze zm.),
zawiadamiam
o wszczęciu, na wniosek ENERGA - OPERATOR S.A. z siedzibą w Gdańsku Oddział w Olsztynie, reprezentowanej przez Pana Łukasza Grzelaka, prowadzącego działalność pn. Pracownia Projektowa Enspro Sp. z o.o. , postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji administracyjnej, w trybie art. 124 i art. 124a ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz.U. z 2020 r., poz. 65 ze zm.), ograniczającej sposób korzystania z nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym, położonej w obrębie Sobno, gmina Łukta, oznaczonej według ewidencji gruntów i budynków jako działka nr 99 o pow. 0,13 ha, dla której Sąd Rejonowy w Ostródzie prowadzi księgę wieczystą KW Nr EL1O/00003650/5, w celu realizacji, przez ENERGA-OPERATOR S.A., inwestycji polegającej na przebudowie istniejącej napowietrznej linii elektroenergetycznej WN 110 kV, relacji Olsztyn Mątki – Morąg.
Zgodnie z art. 114 ust 3 i ust 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami informacja o zamiarze ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości o nieuregulowanym stanie prawnym, została podana do publicznej wiadomości w dniu 22 czerwca 2020 r., poprzez opublikowanie w prasie o zasięgu ogólnopolskim, na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Ostródzie oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Ostródzie.
W terminie 2 miesięcy od dnia ogłoszenia ww. informacji nie zgłosiły się osoby, które wykazałyby, że przysługują im prawa rzeczowe do przedmiotowej nieruchomości, skutkiem czego jest wszczęcie niniejszego postępowania.
Jednocześnie Starosta Ostródzki, zgodnie z art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postepowania administracyjnego, informuje, że w przedmiotowej sprawie został zebrany materiał dowodowy.
W związku z powyższym wszystkie zainteresowane strony, w terminie 14 dni od dnia otrzymania oraz obwieszczenia niniejszego zawiadomienia, mogą zapoznać się z aktami sprawy i zgromadzonym materiałem dowodowym oraz wypowiedzieć się co do zebranych dowodów i materiałów, a także zgłosić ewentualne zastrzeżenia, uwagi i wnioski.
Akta sprawy dostępne są w siedzibie Starostwa Powiatowego w Ostródzie, przy ul. Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda, Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Ewidencji Gruntów, II piętro, pokój nr 325, od poniedziałku do piątku w godz. 8 00 – 15 00 lub (nr tel.: (89) 642 98 56).
Po upływie wyżej wskazanego terminu zostanie wydana decyzja administracyjna w przedmiotowej sprawie.
Niniejsze zawiadomienie, podlega publikacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Ostródzie – bip.powiat.ostroda.pl oraz wywieszeniu na tablicy ogłoszeń w siedzibie Starostwa Powiatowego w Ostródzie.
Z up. STAROSTY
Marek Standara
NACZELNIK WYDZIAŁU
GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI
I EWIDENCJI GRUNTÓW