Zespół ds. analiz i realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych.

Polityka cookies

Serwis Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie przetwarza dane w celach wynikających z funkcjonowania Serwisu oraz używa „ciasteczek” tj. plików „Cookies” w celach statystycznych i funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować serwis do potrzeb osób go odwiedzających. Każdy odwiedzający ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce samodzielnie, dzięki czemu żadne informacje nie będą przez nas zbierane lub może kontynuować przeglądanie Serwisu akceptując stosowanie plików „Cookies”. Jednocześnie informujemy, iż szczegółowe informacje na temat tego czym są „ciasteczka” i jak je wyłączyć można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
Polityka Prywatności

Skoczek

Skocz do Wyszukiwarki Skocz do Menu Głównego Skocz do Głównej Zawartości
herb Biuletyn Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Ostródzie
Jednostki organizacyjne: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
Wersja z dnia

Zespół ds. analiz i realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych.

Zespół ds. analiz i realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych 

Osoby prowadzące:

Izabela Więckowska
Marta Dzieniszewska
Magdalena Dzikowska
Mariusz Bojarowski

tel. (89) 642-98-89

Zadania:

  1. Wyszukiwanie oraz gromadzenie informacji dotyczących możliwości pozyskiwania środków zewnętrznych na realizację zadań Centrum Pomocy.
  2. Inicjowanie i koordynowanie pracy Centrum Pomocy w zakresie przygotowywania programów i projektów służących pozyskiwaniu środków zewnętrznych.
  3. Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych na realizację programów i projektów służących pozyskiwaniu środków zewnętrznych.
  4. Wdrażanie projektów i monitorowanie poziomu ich realizacji.
  5. Prowadzenie dokumentacji niezbędnej do realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych.
  6. Obsługa podmiotów kontrolujących realizację projektów finansowanych ze środków europejskich.
  7. Bieżące analizowanie zapisów dokumentów strategicznych niezbędnych do realizacji działań.
  8. Współpraca z organizacjami pozarządowymi oraz innymi instytucjami.
  9. Tworzenie dokumentów planistycznych z zakresu pomocy społecznej (strategie, programy powiatowe, itp.).
  10. Prowadzenie działań na rzecz realizacji strategii oraz programów.
  11. Aktualizowanie informacji znajdujących się na stronie internetowej Centrum Pomocy.
  12. Opracowanie planów i sprawozdań dotyczących prowadzonej działalności.
  13. Zbieranie informacji dotyczących sytuacji osób niepełnosprawnych, diagnozowanie potrzeb.
  14. Udzielanie informacji o prawach i uprawnieniach osób niepełnosprawnych.