Wersja obowiązująca z dnia

Podinspektor (Etatów: 1 )

Informacje dodatkowe:

OGŁOSZENIE O NABORZE NR 1/2025


Na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008r.
 pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U.  z 2024 r., poz. 1135)

Starosta Ostródzki ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Podinspektora w Wydziale  Komunikacji i Transportu

Wymiar etatu: 1 pełny etat
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Ostródzie, ul. Jana III Sobieskiego 5, 14 – 100 Ostróda.


 I. Wymagania niezbędne: 

  1. Obywatelstwo polskie. 
  2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. 
  3. Osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 
  4. Cieszy się nieposzlakowaną opinią. 
  5. Wykształcenie wyższe.
  6. Minimum roczny staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.
  7. Biegła znajomość obsługi komputera (MS-Office, w tym Excel).

II. Wymagania dodatkowe: 

  1. Znajomość:
    • przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego,
    • ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego, 
    • ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym,
    • ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
  2. Znajomość przepisów prawnych dotyczących rejestracji pojazdów. 
  3. Komunikatywność, samodzielność i dyspozycyjność. 
  4. Znajomość programu komputerowego SI Pojazd.
  5. Umiejętność pracy w zespole.

Wymagania niezbędne i dodatkowe zawarte w ogłoszeniu będą brane pod uwagę przy rozpatrywaniu ofert 
w równym stopniu.

III. Zakres wykonywanych zadań: 

  1. Rejestrowanie i wyrejestrowywanie pojazdów, wydawanie dowodów rejestracyjnych, pozwoleń czasowych i tablic rejestracyjnych.
  2. Kierowanie pojazdów na dodatkowe badania techniczne pojazdów w razie uzasadnionego przypuszczenia, że zagrażają one bezpieczeństwu ruchu drogowego lub naruszają wymagania ochrony środowiska.
  3. Dokonywanie  zmian dotyczących danych pojazdów i danych właścicieli pojazdów.
  4. Wydawanie dowodów rejestracyjnych zatrzymanych przez policję.
  5. Przyjmowanie, załatwianie i wysyłanie korespondencji.
  6. Przyjmowanie wniosków o rejestrację i wyrejestrowanie pojazdów.
  7. Przyjmowanie zgłoszeń zbycia i nabycia pojazdów.
  8. Archiwizacja teczek rejestracji pojazdów.
  9. Spisywanie i przygotowywanie tablic rejestracyjnych do utylizacji.


IV. Informacja o warunkach pracy: 
Praca biurowa, indywidualna, wymaga umiejętnego współdziałania z innymi, wykonywana w pomieszczeniach biurowych, związana z obsługą interesantów, w poniedziałki od 8:00 – 16:00, wtorek – piątek w godzinach 7:00-15:00, sporadycznie poza normalnymi godzinami pracy w tygodniu. 
Pracownik wykonuje zadania określone przez przełożonego. 

V. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie  w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia przekroczył 6% ogółu zatrudnionych. 


VI. Wymagane dokumenty: 

  1. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 
  2. Życiorys ( cv ). 
  3. List motywacyjny. 
  4. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kompetencje zawodowe. 
  5. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia). 
  6. Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata: o posiadaniu zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności. 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: życiorys (cv) i list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą: 
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych       i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781), ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1135)  oraz ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r.   – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2025 r., poz.277   z późn. zm.)”.

Oferty należy składać w formie pisemnej do sekretariatu Starostwa Powiatowego w Ostródzie ul. Jana III Sobieskiego 5 pok. Nr 218 lub przesłać listem, w terminie do 23 czerwca 2025 r. do godziny 14:00. 

Rozpatrzeniu nie będą podlegały oferty złożone po terminie, niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów i podpisów pod listem motywacyjnym 
i pod oświadczeniami. 

Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do naboru oraz kandydatów nie spełniających wymagań określonych w ogłoszeniu mogą być odebrane w ciągu miesiąca od daty upowszechnienia informacji o wyniku naboru. 

W przypadku nieodebrania – zostaną zniszczone. 

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.powiat.ostroda.pl oraz na tablicy informacyjnej w Starostwie Powiatowym w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 5. 


Ostróda, dnia  9 czerwca 2025 r.

Załączniki

Treść ogłoszenia