Wersja obowiązująca z dnia

Inspektor (Etatów: 1 )

Informacje dodatkowe:

OGŁOSZENIE O NABORZE NR 1/2024

Na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U.  z 2022 r., poz. 530) Starosta Ostródzki ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:     

Inspektora w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami i Ewidencji Gruntów

Wymiar etatu: 1 pełny etat
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Ostródzie, ul. Jana III Sobieskiego 5, 14 – 100 Ostróda.

  1. Wymagania niezbędne:
    1. Obywatelstwo polskie.
    2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
    3. Osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
    4. Cieszy się nieposzlakowaną opinią.
    5. Wykształcenie wyższe.
    6. Co najmniej 5 letni staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.
    7. Biegła znajomość obsługi komputera (MS – Office), programów: EWMAPA, EWOPIS, MIENIE, OŚRODEK,
      RESPONS: moduł nieruchomości oraz  znajomość Systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją.
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. Znajomość:
      • przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego,
      • ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
      • ustawy z dnia z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych,
      • ustawy z dnia z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,
      •  ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne,
      •  ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami,
      •  ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach  wieczystych i hipotece,
      •  ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne,
      •  ustawy z dnia 28 września 1991 r.  o lasach,
      •  ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów,
      •  ustawy z dnia 24 czerwca 1994 r. o własności lokali,
      • ustawy z dnia z 11 kwietnia 2003 r. o kształtowaniu ustroju rolnego,
      • rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 września 2004 r. w sprawie sposobu i trybu przeprowadzania przetargów oraz rokowań na zbycie nieruchomości,
      • rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 3 października 2016 r. w sprawie Klasyfikacji Środków Trwałych.
        Znajomość innych aktów prawnych dotyczących prowadzenia gospodarki nieruchomościami.
    2. Doświadczenie w zakresie przygotowywania dokumentacji związanej z szeroko pojętą gospodarką nieruchomościami.
    3. Komunikatywność, samodzielność i dyspozycyjność.
    4. Umiejętność pracy w zespole oraz radzenie sobie w sytuacjach stresowych.
  3. Zakres wykonywanych zadań:
    1. Prowadzenie całości spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami Skarbu Państwa (sprzedaż, użytkowanie wieczyste, dzierżawa, najem, użyczenie, zamiana, trwały zarząd, nabycie).
    2. Prowadzenie spraw z zakresu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego przysługującego osobom fizycznym  i prawnym w prawo własności.
    3. Prowadzenie powiatowego rejestru zasobu nieruchomościami Skarbu Państwa.
    4. Prowadzenie całości spraw związanych z wywłaszczaniem nieruchomości, zwrotem wywłaszczanych nieruchomości i odszkodowań za wywłaszczone nieruchomości.
    5. Prowadzenie spraw z zakresu regulowania własności gospodarstw rolnych.
    6. Prowadzenie spraw z zakresu ograniczania sposobu korzystania z nieruchomości w trybie art. 124 ustawy o  gospodarce nieruchomościami.
    7. Ustanawianie służebności przesyłu na nieruchomościach Skarbu Państwa.
    8. Prowadzenie ewidencji wydatków budżetowych Wydziału, sporządzanie planów jednostkowych dochodów i wydatków oraz przygotowanie sprawozdań finansowych.
    9. Przygotowanie planów postępowania o udzielenie zamówień publicznych i prowadzenie sprawozdawczości GUS.
  4. Informacja o warunkach pracy:
    Praca biurowa, indywidualna, wymaga umiejętnego współdziałania z innymi, wykonywana w pomieszczeniach biurowych jak również wykonywana w terenie, związana z obsługą interesantów, w poniedziałki od 8:00 – 16:00, wtorek – piątek w godzinach  7:00-15:00, sporadycznie poza normalnymi godzinami pracy w tygodniu.
    Pracownik wykonuje zadania określone przez przełożonego.
  5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie  przekracza 6% ogółu zatrudnionych.
  6. Wymagane dokumenty:
    1. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
    2. Życiorys ( cv ).
    3. List motywacyjny.
    4. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kompetencje zawodowe.
    5. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia).
    6. Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata:
      o posiadaniu zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: życiorys (cv) i list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781), ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2022 r., poz. 530)  oraz ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r.   – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r., poz. 1465).
Oferty należy składać w formie pisemnej do sekretariatu Starostwa Powiatowego w Ostródzie ul. Jana III Sobieskiego 5 pok. Nr 218 lub przesłać listem, w terminie do 26 kwietnia 2024 r. do godziny 14:00.

Rozpatrzeniu nie będą podlegały oferty złożone po terminie, niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów i podpisów pod listem motywacyjnym i pod oświadczeniami.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do naboru oraz kandydatów nie spełniających wymagań określonych w ogłoszeniu mogą być odebrane w ciągu miesiąca od daty upowszechnienia informacji o wyniku naboru.
W przypadku nieodebrania – zostaną zniszczone.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.powiat.ostroda.pl oraz na tablicy informacyjnej w Starostwie Powiatowym w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 5.

Ostróda, dnia 15 kwietnia 2024 r.

 

Starosta Ostródzki
Andrzej Wiczkowski

Załączniki

Treść ogłoszenia

Wynik ogłoszenia