Inspektor (Etatów: 1 )
Informacje dodatkowe:
OGŁOSZENIE O NABORZE NR 1/2023
Na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 530) Starosta Ostródzki ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Inspektora w Biurze Zamówień Publicznych Wydziału Administracji, Nadzoru i Kadr
Wymiar etatu: 1 pełny etat
- Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie.
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
- Osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Cieszy się nieposzlakowaną opinią.
- Wykształcenie wyższe administracyjne lub prawnicze.
- Co najmniej 3-letni staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.
- Biegła znajomość obsługi komputera (MS-Office), znajomość Systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją oraz umiejętność prowadzenia postępowań o udzielanie zamówień publicznych za pośrednictwem platformy elektronicznej, w tym ogólnie dostępnej platformy e-zamówienia.
- Wymagania dodatkowe:
- Znajomość:
- przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego,
- ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
- ustawy z dnia z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny
- ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,
- ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych,
- przepisów z zakresu zamówień publicznych.
- Co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia postępowań o udzielanie zamówień publicznych, do których ma zastosowanie ustawa Prawo zamówień publicznych.
- Komunikatywność, samodzielność i dyspozycyjność.
- Umiejętność pracy w zespole.
Wymagania niezbędne i dodatkowe zawarte w ogłoszeniu będą brane pod uwagę przy rozpatrywaniu ofert w równym stopniu.
- Znajomość:
- Zakres wykonywanych zadań:
- Prowadzenie na rzecz wszystkich komórek organizacyjnych Starostwa postępowań o udzielanie zamówień publicznych, do których mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych,
- w tym opracowywanie dokumentów zamówienia, tym projektów umów, we współpracy z komórką organizacyjną Starostwa, której postępowanie dotyczy.
- Prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych za pośrednictwem platformy elektronicznej, w tym platformy e-zamówienia, przygotowywanie treści stosownych ogłoszeń
- oraz zamieszczanie ich w Biuletynie Zamówień Publicznych (e-zamówienia).
- Stały udział w pracach komisji przetargowych.
- Podejmowanie czynności w procesach odwoławczych dotyczących postępowań o udzielanie zamówień publicznych, do których mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp.
- Prowadzenie rejestru zamówień publicznych, do których mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp.
- Prowadzenie rozliczeń wadiów oraz zabezpieczeń należytego wykonania umów, w porozumieniu z komórką organizacyjną Starostwa, której dane zamówienie dotyczy.
- Przygotowywanie – w porozumieniu z komórką organizacyjną, której zamówienie dotyczy, ogłoszenia do Biuletynu Zamówień Publicznych o wykonaniu umowy.
- Współpraca z komórkami organizacyjnymi Starostwa wdrażającymi działania / projekty dofinansowywane ze źródeł zewnętrznych.
- Opracowanie i aktualizacja przepisów wewnętrznych dotyczących procedur udzielania zamówień publicznych w Starostwie.
- Opracowywanie planu zamówień publicznych oraz jego aktualizacja w danym roku kalendarzowym, na podstawie wydatków rzeczowych i ich zmian przedłożonych przez komórki organizacyjne Starostwa oraz jednostki organizacyjne Powiatu w zakresie zamówień udzielanych w imieniu i na rzecz Powiatu.
- Sporządzanie rocznych sprawozdań z zamówień publicznych udzielonych przez Powiat Ostródzki, w oparciu o informacje pozyskane z komórek organizacyjnych Starostwa oraz z jednostek organizacyjnych Powiatu w zakresie zamówień udzielanych w imieniu i na rzecz Powiatu.
- Udzielanie konsultacji jednostkom organizacyjnym Powiatu, na ich wniosek, w zakresie poprawności stosowania przepisów ustawy Pzp.
- Kontrola, na polecenie Starosty Ostródzkiego, postępowań o udzielanie zamówień publicznych prowadzonych przez jednostki organizacyjne Powiatu Ostródzkiego.
- Informacja o warunkach pracy:
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Ostródzie, ul. Jana III Sobieskiego 5, 14 – 100 Ostróda.
Praca biurowa, indywidualna, wymaga umiejętnego współdziałania z innymi komórkami organizacyjnymi Starostwa Powiatowego i jednostkami organizacyjnymi Powiatu Ostródzkiego, wykonywana w pomieszczeniach biurowych, w poniedziałki od 8:00 – 16:00, wtorek – piątek w godzinach 7:00-15:00, sporadycznie poza normalnymi godzinami pracy w tygodniu.
Pracownik wykonuje zadania określone przez przełożonego. - Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie przekracza 6% ogółu zatrudnionych.
- Wymagane dokumenty:
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Życiorys ( cv ).
- List motywacyjny.
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kompetencje zawodowe.
- Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia).
- Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata: o posiadaniu zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: życiorys (cv) i list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781), ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U.z 2022 r., poz. 530) oraz ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1510 z późn. zm.).
Oferty należy składać w formie pisemnej do sekretariatu Starostwa Powiatowego w Ostródzie ul. Jana III Sobieskiego 5 pok. Nr 218 lub przesłać listem, w terminie do 28 lutego 2023 r. do godziny 14:00.
Rozpatrzeniu nie będą podlegały oferty złożone po terminie, niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów i podpisów pod listem motywacyjnym i pod oświadczeniami.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do naboru oraz kandydatów nie spełniających wymagań określonych w ogłoszeniu mogą być odebrane w ciągu miesiąca od daty upowszechnienia informacji o wyniku naboru.
W przypadku nieodebrania – zostaną zniszczone.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.powiat.ostroda.pl oraz na tablicy informacyjnej w Starostwie Powiatowym w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 5.
Ostróda, dnia 17 lutego 2023 r.