Wersja obowiązująca z dnia

Podinspektor (Etatów: 1 )

Informacje dodatkowe:

OGŁOSZENIE O NABORZE NR 3/2021

Na podstawie ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282 z późn. zm.) Starosta Ostródzki ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Podinspektora w Wydziale Komunikacji i Transportu

Wymiar etatu: 1 pełny etat

  1. Wymagania niezbędne:
    1. Obywatelstwo polskie.
    2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych.
    3. Osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
    4. Cieszy się nieposzlakowaną opinią.
    5. Wykształcenie wyższe.
    6. Biegła znajomość obsługi komputera (MS-Office).
  2. Wymagania dodatkowe:
    1. Znajomość:
      • przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego,
      • ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
      • ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym,
      • ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami,
      • ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej,
      • ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych.
    2. Znajomość przepisów prawnych dotyczących rejestracji pojazdów i wydawania uprawnień do kierowania pojazdami.
    3. Komunikatywność, samodzielność i dyspozycyjność.
    4. Znajomość programów komputerowych SI Pojazd i SI Kierowca.
    5. Umiejętność pracy w zespole.
    6. Minimum roczny staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego.
      Wymagania niezbędne i dodatkowe zawarte w ogłoszeniu będą brane pod uwagę przy rozpatrywaniu ofert w równym stopniu.
  3. Zakres wykonywanych zadań:
    1. Rejestrowanie pojazdów, wydawanie dowodów rejestracyjnych, pozwoleń czasowych i tablic rejestracyjnych.
    2. Wypisywanie i wydawanie kart pojazdów.
    3. Kierowanie pojazdów na dodatkowe badania techniczne pojazdów w razie uzasadnionego przypuszczenia, że zagrażają one bezpieczeństwu ruchu drogowego lub naruszają wymagania ochrony środowiska.
    4. Przyjmowanie, weryfikowanie i wypełnianie dokumentów dotyczących wydawania praw jazdy.
    5. Wydawanie praw jazdy .
    6. Prowadzenie ewidencji kierowców.
    7. Prowadzenie ewidencji osób bez uprawnień.
    8. Zakładanie kartotek kierowców i prowadzenie archiwum kierowców.
  4. Informacja o warunkach pracy:
    Praca biurowa, indywidualna, wymaga umiejętnego współdziałania z innymi, wykonywana w pomieszczeniach biurowych, związana z obsługą interesantów, w poniedziałki od 8:00 – 16:00, wtorek – piątek w godzinach 7:00-15:00, sporadycznie poza normalnymi godzinami pracy w tygodniu.
    Pracownik wykonuje zadania określone przez przełożonego.
  5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie przekracza 6% ogółu zatrudnionych.
  6. Wymagane dokumenty:
    1. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
    2. Życiorys ( cv ).
    3. List motywacyjny.
    4. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kompetencje zawodowe.
    5. Kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia).
    6. Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydata:
      o posiadaniu zdolności do czynności prawnych, o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: życiorys (cv) i list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL), ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781), ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r., poz. 1282 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 z późn. zm.).
Oferty należy składać w formie pisemnej do sekretariatu Starostwa Powiatowego w Ostródzie ul. Jana III Sobieskiego 5 pok. Nr 218 lub przesłać listem, w terminie do 29 listopada 2021 r. do godziny 14:00.

Rozpatrzeniu nie będą podlegały oferty złożone po terminie, niespełniające wymagań określonych w ogłoszeniu oraz oferty, które nie zawierają kompletu wymaganych dokumentów i podpisów pod listem motywacyjnym i pod oświadczeniami.
Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do naboru oraz kandydatów nie spełniających wymagań określonych w ogłoszeniu mogą być odebrane w ciągu miesiąca od daty upowszechnienia informacji o wyniku naboru.
W przypadku nieodebrania – zostaną zniszczone.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.powiat.ostroda.pl oraz na tablicy informacyjnej w Starostwie Powiatowym w Ostródzie przy ul. Jana III Sobieskiego 5.

Ostróda, dnia 16 listopada 2021 r.

 

Starosta Ostródzki
Andrzej Wiczkowski

Załączniki

Treść ogłoszenia

Wynik ogłoszenia